14 grudnia 2013

Prologue.

Czy zastanawiałeś się kiedyś, co byś zrobił, gdybyś miał dokonać wyboru pomiędzy miłością, a ocaleniem samego siebie?
Co byś zrobił, gdyby twoje życie stało się najgorszym z koszmarów, którego nawet nie byłbyś w stanie sobie wyobrazić?
Marzyłam, by moje życie uległo zmianie, modliłam się o to z całego serca i nim się obejrzałam, dostałam to, czego chciałam.
Lecz cena była zdecydowanie zbyt wysoka.
Oczywistym faktem jest, że na pytanie „chcesz przeczyć?” odpowiemy twierdząco.
Moja odpowiedź była jednak zupełnie inna.

Destiny Faith.

 __________________________________________________________________________
Postanowiłam napisać drugiego bloga, ponieważ w mojej głowie pojawiła się nagle historia, której nie mogłam pozwolić się zmarnować.
Jest to zupełnie inne opowiadanie, niż moje poprzednie, które niedługo się zakończy (one-opportunity-jb)
Drew, dziękuję. To dzięki Tobie.

15 komentarzy:

  1. Prolog...MEGA *_* <3 Boże.. Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału : o
    Jestem ciekawa, co tutaj się wydarzy.. Tak bardzo się cieszę, że jednak zdecydowałaś się nas nie opuszczać <3
    Dziękuję Ci za to <3 Potrafisz pisać, a czytelnicy, którzy odeszli, mają co żałować. Moim zdaniem, nabędziesz kolejnych poprzez te opowiadanie :D
    Życzę Ci weny i czekam na nowy rozdział, zarówno tu, jak i na tym drugim!
    Jeszcze raz wielkie : DZIĘKUJĘ! :3
    ~ Drew.
    thepastalwayscomesbackx3.blogspot.com .
    angelsdonotdieyet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja jak zwykle nie mam Ci nic do powiedzenia poza ogromnym DZIĘKUJĘ, które już mnóstwo razy Ci powtarzałam.
      to dzięki Tobie zdecydowałam się je napisać.
      po raz 99514 dziękuję ♥

      Usuń
  2. o jeny! to Ty napisałaś? omg! bardzo dobre! naprawdę bardzo dobre, i takie intrygujące *.* będę czytać!
    zapraszam też do mnie na theywillfalllikeroses.blogspot.com

    informuj mnie o nowych @kiaudiax

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja. dziękuję, cieszę się, że Ci się spodobało :)
      czytałam i czekam na nowość u Ciebie :)

      Usuń
  3. Życzę powodzenia, zapowiada się super. Mogła byś mnie informować, będę bardzo wdzięczna :) Bardzo mi się podoba asnukaxnsjkubhyscnsukazn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, cieszę się, że się spodobało :)
      oczywiście, że będę informować

      Usuń
  4. Zapowiada sie ciekawie... ;) Mogłabys informować mnie o kolejnych?;*
    @Natt_Belieber

    OdpowiedzUsuń
  5. Prolog jest tajemniczy wprost genialny.
    Nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału <3
    Jak możesz informuj mnie @ilysm_jbiebs

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo intrygujący prolog z pewnością będę czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie się zaczyna :D idę już czytać 1 rozdział *.*
    @aliccee00

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ale fajne juz sie biore za czytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od razu można zauważyć, że potrafisz pisać... To znaczy, pisać potrafi każdy, ale Ty potrafisz pisać tak żeby to się dobrze czytało
    luvmybiebrauhl

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się ciekawe opowiadanie z dreszczykiem:3

    OdpowiedzUsuń