3 kwietnia 2014

Information

Moi kochani, dużo osób pytało się mnie już co z nowym rozdziałem, że długo go nie ma i kiedy pojawi się następny. Przyznam Wam szczerze, że robi się to już trochę męczące, ponieważ w poprzednim poście wyraźnie zaznaczyłam, że kolejne rozdziały mogą się pojawić znacznie później, niż dotychczas były dodawane.
W tym roku mam maturę, semestr kończy mi się za dwa tygodnie, a ja mam masę zaliczeń i popraw, przez co od rana do nocy siedzę nad książkami i prawie w ogóle nie śpię. Nie, nie użalam się nad sobą w żadnym stopniu.
Chciałabym uświadomić tym osobom, które non stop pytają kiedy nowy, że mam swoje życie prywatne, a jego priorytetem nie jest prowadzenie tego bloga, ponieważ jest to jedynie moje hobby. Wybaczcie, że wciąż go nie ma, jednak musicie pamiętać, że pisanie nie jest moim obowiązkiem, dlatego niektórzy mogliby być nieco milsi.

Ale nie o tym chciałam pisać.

Planuję wrócić do Was z nowym opowiadaniem, do którego z każdym kolejnym dniem mam coraz więcej pomysłów. Cóż, brak możliwości pisania robi swoje :D
Głównym bohaterem „Unforgiving” będzie tym razem Harry, choć Justina też nie zabraknie :)
Zrobiłam już zwiastun, który mam nadzieję zachęci Was do nowego opowiadania, więc nie będę rozpisywać się tu o fabule. Napiszcie co o nim sądzicie :)
Blog póki co jest jeszcze nieaktywny, ale gdy tylko wrócę pojawi się na nim prolog i pierwsze rozdziały.
ZAPRASZAM I MAM NADZIEJĘ, ŻE WAM SIĘ SPODOBA c:



(nie mogę dodać bezpośrednio filmiku z yt, aby był obraz. Coś się zepsuło, ugh)

I bardzo Was proszę, wytrzymajcie jeszcze trochę xx

Kocham Was ♥

A nowy rozdział na tym blogu planuję dodać jakoś na Wielkanoc.

2 komentarze:

  1. wowowowowowowowowowowowowowowowowo!
    zabiłaś mnie tym zwiastunem, ok
    omg mam gęsią skórkę ze strachu ;o
    szit, to będzie tak kurewsko dobre, ja to wiem!
    i czekam na prolog!
    już możesz wpisać mnie do informowanych :D

    a co do nowego rozdziału...
    NIE PRZEJMUJ SIĘ!
    domyślam się, jak musisz się czuć, kiedy na ciebie naciskają, ale olewaj to.
    tak samo, jak hejty, czy inne obelgi.
    piszesz DLA SIEBIE, bo to twoje HOBBY i nikt ani nic nie powinien tego psuć.
    więc uśmiechnij się i spokojnie pozdawaj wszystko.
    trzymam za Ciebie kciuki, kochanie! ❤
    kocham cię i do następnego x
    @awmyhazz

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwiastun świetny i jestem niezmiernie ciekawa tego nowego bloga.
    Oczywiście czekam też na rozdział tutaj.
    Powodzenia z maturą :)
    @Agnes5542

    OdpowiedzUsuń